دوستم :کتاب

**بخش های برگزیده ای از کتاب هایی که می خوانم**
  • دوستم :کتاب

    **بخش های برگزیده ای از کتاب هایی که می خوانم**

مشخصات بلاگ

به نام خدا..

تجربه ام اندک ،اما علاقه ام بسیار است..
تجربه ی اندکم را با شوق بسار در اختیارتان میگذارم..
امیدوارم مطالب وب مورد استفاده تان قرار بگیرد..
شاد و موفق باشید//

بایگانی
دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ب.ظ

دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد

به نام خدا

................

در جوانی پسری بودم که جز به دختر ها به چیز دیگری فکر نمی کرد تا این که فقط به آن دختر فکر می کردم،

پسری که هنگام درس ها به هیچ دختر دیگری نگاه نمی کرد.

پسری که هنگام درس های مهم دانشکده،نامه های عاشقانه مینوشت،در بالکنِ کافه ها به هیچ دختر دیگری نگاه نمی کرد.

پسری که هر جمعه سوار قطار پاریس می شد و دوشنبه صبح غمگین و حزین با چشم های از گریه گود افتاده

 برمی گشت و پی در پی به فاصله ها و تعصبِ مراقبان دانشکده بد و بیراه می گفت.

دلقک عاشق پیشه ی تمامک عیاری بودم.

اورا دوست داشتم،از فرط عشق از درس هایم غفلت می کردم،فکر می کنم چون حین دست و پازدن میان دیگر تردیدها و دودلی ها در امتحانات ام موفق نمی شدم،او من را رهاکرد؛

حتما فکر می کردده با آدمی مثل من آینده ی بسیار نامطمئنی خواهد داشت.

امروز وقتی صورت حساب بانکی ام را می خوانم،خوب می بینم که زندگی عجب بازی شوخ و بی مزه ایست.

خب من اینطور زندگی کردم،گویی اتفاق نیفتاده بود.

 

نام کتاب:دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد

نویسنده:آنا گاوالدا

ترجمه ی کتابی که من خواندم:سولماز واحدی کیا


 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۹
fa ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی